Londonfararane

Londonfararane

torsdag 17. mars 2016

Lennox house

Lennox house

Mine siste daga på Lennox house er snart over. Arbeidstida fra 9-3 har gått veldig fint og veldig fort. Har alltid noko å gjør, kanskje eg ikkje alltid gjør så masse men det er iallfall ikkje kjedelig. En vanlig dag kan vere:

09-10 : servere og hjelpe til med frokosten. Rydde opp og hjelpe dei som er ferdig med å følge dei inn i stova.
10-12 : Sjå på tv, servere kjeks og te, og lese avisa for dei som ikkje har så godt syn  og dei som har lyst på høytlesning. Hjelpe med å dekke på borda til middagen.
12-12:30 : pause
12:30 - 13:30 : servere suppe, middag og dessert. Mate pasientar som trenge det. Hjelpe med å servere og rydde opp. Følge dei som er ferdig inn i stova.
13:30 - 15:00 : Sjå på TV, holde aktivitetar, servere te.  På mandag stelte eg neglene til alle damene som ville det, filte dei og tok på neglelakk.

Som dåke ser så har vi alltid noko å gjør, å holde aktivitetar er kanskje det viktigaste vi gjør og det eg gjør mest sidan eg er student.

Etter å ha jobba i to veke har eg blitt godt kjend med dei ansette, huset, reglane osv. Her er noko + og - som eg syns er her iforhold til Norge.

+ ser veldig "heime" ut, veldig koselig. Masse bilde og pynt på veggane.
+ mat: dei får velge mat sjølv, har meny og valgmuligheter kvar dag. Borda er fint dekka på og dei får sitje med kven dei vil.
+ har mange tilsette som er aktivitøra, det gjør at dei har mange felles aktivitetar utløpet av veka og dagen.  I Norge har vi kun 2 som va på den avdelinga en har jobba på ein gong i veka.

- stemmebruk: nokon av dei kan nesten skrike til pasientane, og det er noko eg reagerer på og pasientane. Dei kan og kjefte på dei om dei gjør noko gale eller feil, men å kjefte til en pasient som er veldig dement er lite hjelpsomt. Dei blir berre sure og glømmer beskjeden kort etter den er gitt.
- Hygiene: teppe på golvet, blir skremt av tanken på alt som ligge i det steppe. Dei spyttar på teppe og søle konstant sida dei drikke teen i stova. Eg har heller ikkje sett noko spesielt til handhygiene, hygienen i stelle er eg usikker på grunna eg ikkje har vert i stell. Dei har ikkje nokon spesielle reglar når det gjelder negler, eg syns både personellet og pasientane har lange negler.

Ellers syns eg at eg har vert heldig med arbeidsplassen. Den er veldig stor og oversiktlig og minna deg veldig om en sjukeheim som heime. Lennox har heile 5 etasjar og nesten hundre senge, så den e bra stor.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar